niedziela, 22 marca 2015

Witam!

Serdecznie witam na moim nowym blogu!
Założyłam tego bloga, ponieważ lubię czytać książki. Jestem typowym książkoholikiem. ;D
   Również chciałabym się podzielić moją opinią na ich temat. Już  na początku stwierdzam, że będą się tu pojawiały różne recenzje jak i tematy typowe do dyskusji ;) W tygodniu mam zamiar dodać recenzję książki " Szeptem" oraz "Percy Jackson i bogowie olimpijscy: złodziej pioruna"
Serdecznie zapraszam!


Ps. Wiadomość dla osób czytających mojego drugiego bloga! ( historie-ktore-pisze-zycie.blogspot.com/  ) Uwaga! Nowy rozdział powinien pojawić się za tydzień! Awww...!


Pozdrawiam! ;***

6 komentarzy:

  1. W takim razie życzę powodzenia i czekam na pierwszą recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, zdziwiłam się, nie powiem. Przeglądam sobie stronę główną google +, co zdarza mi się rzadko, a tu taka niespodzianka!
    Mogłaś mi dać jakoś znak, no :D
    Mam nadzieję, że wystarczy ci czasu i na tego oto bloga oraz na opowiadanie c:
    Osobiście czekam recenzje, może akurat znajdę coś, czego jeszcze nie czytałam c;

    *szeptem <3 PJ <*

    Cieszę się, że rozdział wreszcie się pojawi. Nie mogę się doczekać.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam Cię tutaj:
    http://recenzjeami.blogspot.com/2015/04/blog-ksiazkowy-w-praktyce-podstawy.html
    może któraś z porad okaże się pomocna :)
    chciałam napisać e-mail ale nie masz ;)

    OdpowiedzUsuń